.

.

torsdag 21 januari 2010

Äntligen stövlar och Odd molly yra

I hela mitt vuxna liv har jag har letat efter ett par snygga stövlar eller för den delen vilka stövlar som helst som skulle passa mina kraftiga vader och höga vrister. Jag har tittat och provat och önskat men aldrig hittat ett par som passar mig. Jag har faktiskt aldrig ägt ett par höga stövlar. Jag har för länge sedan förlikat mig med att ha stövletter istället. Men så händer det omöjliga. Jag hittade en on-line-butik som hade precis rätt modell. Behöver jag säga att jag är överlycklig. Jag är över 40 år och har köpt mina första höga stövlar och jag älskar dem. Det var kärlek vid första ögonkastet.




Det råder fullkomlig köpyra i Odd Molly kretsar. Idag släppte flera butiker ut de nya Odd Molly spring/summer 2010 modellerna. Det var inte lätt att komma in i on-line-butikerna. Jag fick sitta och vänta på att komma in på sidan och så blev det fel och jag fick göra om beställningen flera gånger. Men trägen vinner och jag lyckades till slut.
Bland annat den här är på väg hem till mig.

3 kommentarer:

  1. Den är superfin.
    Själv har jag för breda axlar för Odd Molly, i alla fall det jag har provat hittills.

    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej åsa!
    Vad kul att du tittat in på min sida. Hur hittade du hit? Jag följer ju din blogg.
    /Anneli

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du hittat stövlar! Det är lite med stövlar som med jeans, antingen blir det helt rätt eller helt fel.

    Trevlig helg och tack för din kommentar hos mig!

    SvaraRadera